دیفاری

مطالب زیبا

دیفاری

مطالب زیبا

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها 94

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

خیلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمیشناسند کمک کنند
ولی تقریبأ همه مردها حاضرند حتی واسه زنهای غریبه هم بمیرن !
چقدر این مردا آقان !

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه
در واقع نمیخواد نظرتون رو بدونه! بلکه فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردونه هم بشنونه!

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻪ ﺩﻭست پسرش ﮔﻔﺘﻪ: ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﯾﺦ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﻋﺸﻘﻢ!
پسره ﮔﻔﺘﻪ: ﻋﺸﻘﻢ ﯾﻪ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺻﺐ ﮐﻦ ﺍﻻﻥ ﮐﺎﭘﺸﻨﺘﻮ ﺑﺖ ﭘﺲ ﻣﯿﺪﻡ!

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

دیگه کار از هدایت بعضی از پسر ها گذشته! اینا رو باید راهنمایی کرد
برادرا مداد ابروی روغنی نخرید؛ ریزش ابرو می گیرید!

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

 دختره به دوس پسرش زنگ میزنه
دختر :سلام کجایی عزیزم؟
پسر :با بابام دارم میرم بانک پول بردارم برم ماشین بخرم تو کجایی؟
دختر :من تو همین اتوبوسی که هستی هستم
میخواستم ببینم خودت بلیطتو میدی یا من حساب کنم واست !؟

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

مورد داشتیم پسره زده تو گوش همکلاسیش
همکلاسیش برگشته گفته : نزن رژ گونم پاک میشه !

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

شما آقا پسری که ابروهاتو ور میداری که خوشگل بشی
فقط با یه ابرو ورداشتن که خوشگل نمیشی، باید رژ بزنی، دامنم بپوشی که ناز بشی!

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

رو در یه رستوران نوشته بودن : ورود آقایان بدحجاب ممنوع !
یعنی تا این حد !؟

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

دوست دخترم فهمیده که با خواهرش هم دوست شدم
میخوان بیان به نامزدم بگن؛ خیلی بد میشه ، آخه نامزدم همکلاسی زنمه
(دغدغه فکری بیشتر مردهای امروزی)

 

 اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

امروز تن یه پسره یه شلوار دیدم
با هر فرمولی حساب کردم که ببینم این شلوارو چطوری پاش کرده نفهمیدم
لامصب فک کنم با پاشنه کش پوشیده بود!

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

مرد باید خشن باشه
محکم دستشو رو میز بکوبه و با فریاد بگه: امشب ظرفارو من میشورم!

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

 

مورد داشتیم پسره رو در حال گریه دیدن
بهش گفتن: چرا داری گریه میکنی؟
گفته: زنم بهم خرجی نمیده!

 

اس ام اس طنز و خنده دار در مورد پسرها و مردها

لطفا منبع را ذکر نمایید : وبلاگ دیفاری

  • محمد حسینی

اس ام اس