دیفاری

مطالب زیبا

دیفاری

مطالب زیبا

اس ام اس عاشقانه

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ

اس ام اس | اس ام اس های عاشقانه | جملات زیبا

مجموعه جملات و اس ام اس های عاشقانه زیبای خرداد 94

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده

به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن !

جملات زیبا,اس ام اس عاشقانه,جملات عاشقانه

نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . .

جملات زیبا,اس ام اس عاشقانه,جملات عاشقانه

اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن

وقتی که تزریق هوای تو باشد . . .

جملات زیبا,اس ام اس عاشقانه,جملات عاشقانه

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . .

جملات زیبا,اس ام اس عاشقانه,جملات عاشقانه

ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ !

ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

جملات زیبا,اس ام اس عاشقانه,جملات عاشقانه

اس ام اس

لطفا منبع را ذکر نمایید : وبلاگ دیفاری

  • محمد حسینی

اس ام اس عاشقانه