دیفاری

مطالب زیبا

دیفاری

مطالب زیبا

اس ام اس های روز زن

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ق.ظ

تبریک روز زن ، اس ام اس های روز زن ، پیامک روز زن

اس ام اس روز زن,پیام تبریک روز زن,جوک روز زن,پیامک روز زن

همسرم

معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم

روزت مبارک تمام زندگی من !

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

همسرم روزت را تبریک گفته

و هزاران هزار شاخه ی روز صورتی را

به همراه تمام عشق که موجودیم است تقدیمت می کنم

بدون که همیشه دوست داشتم دارم و خواهم داشت

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم

در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

دوست دارم همیشه همرنگ صداقت باشی

روزت مبارک همسر عزیزم

تنها تکیه گاه منی دوستت دارم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

زالطاف خدا کنار هم زیستن است

تنها نشدن به کلبه ی خویشتن است

معشوق بغل گیر و به وی بوسه بزن

کان حج دگر به همسر آمیختن است

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !

روز زن مبارک !

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

ای مهربان با خم ابرو کمان

مزن بر جان من تیر زمان

گر بگردی یار من

یا به آلام غمخوار من

عشق تو را در سر نهم

نام تو را همسر نهم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

کاش میشد تا تمام عمر همراهم شوی

تا نگردم گم به راه زندگانی همسرم

در شب تار و غمین قلب من تو آمدی

تا شدی تنها ستاره در شب من همسرم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

تو شاه منی

ماه منی

شمس شبانگاه منی

در شب تنهایی من

تویی که همسر و همراه منی

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

همسر عزیزم بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم

عاشقانت همه نامی و نشانی دارند

آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم

روزت مبارک عزیزم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

ای نگینِ پُر بهاء انگشتراین دست هایم

همسرم ای رازدارومونس این قصه هایم

شادهستم با تومن درزندگی همراز هستم

ای شریک دردها وُشکوها وُغصه هایم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

هرزمان هستی صفا ومهرمی بارد به خانه

گرم می باشدهمیشه سردی این آشیانه

محومی گردد تمام غصه وُ اشک شبانه

چون توهستی بهتر از آوا و هر شعر و ترانه

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

ای امید زندگی ای معبد عشق و صفایم

ناخدایم گرچه می دانم که بی مهر و وفایم

ای سفیدی بخش شب های نگون بخت سیاهم

این توهستی نغمه خان مهربان بچه هایم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

چشمه پاک و زلال مهر تو جاری بود

تشنه ام هر دم به رود مهربانی همسرم

آسمان تار قلبم را تو روشن کرده ای

پس بمان در قلب بیتاب نگاهم همسرم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

همسرم هستی همیشه مونس شبهای تارم

گرنباشی روز و شب از دوریت بیقرارم!

ای پناهم بی تو باشم من غریب و بی پناهم

من بهارانم همیشه چونکه هستی درکنارم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

آسمان آبی چشمان تو مال من است

تا زنم پر در میان آسمانت همسرم

زندگی از مهر و لبخند تو پر شور و شر است

عاشقم بر آن کلام مهربانت همسرم

لطفا منبع را ذکر نمایید : وبلاگ دیفاری

  • محمد حسینی

اس ام اس

اس ام اس روز زن