دیفاری

مطالب زیبا

دیفاری

مطالب زیبا

اس ام اس های عاشقانه جدید

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۶ ب.ظ

اس ام اس های عاشقانه جدید

اس ام اس های عاشقانه جدید و خفن

مینویسم خاطرات با اشک و آه

در شبی غمگین و تاریک و سیاه

مینویسم خاطرات از روی درد

تا بدانی دوریت با من چه کرد

اس ام اس های عاشقانه غمگین

بر تن ما نکند آتش دوزخ اثری

چون به آتش کده مهر شما سوخته ایم

اس ام اس های عاشقانه کوتاه

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد

چندیست که حالات عجیبی دارد

این موج که سر به سخره ها میکوبد

با من چه شباهت عجیبی دارد

اس ام اس های عاشقانه دلتنگی

ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم

که چشم من به هر چشمی نمی نازد

اس ام اس های عاشقانه زیبا

زندگی قافیه باران است

من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند

تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی

اس ام اس های عاشقانه سنگین

هیچ کس تنهائیم را حس نکرد

برکه طوفانیم را حس نکرد

او که سامان غزل هایم از اوست

بی سر و سامانیم را حس نکرد

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه جدید و خفن

ای اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من

ای غم ، تو هم لذت ببر از این همه آزار من

اس ام اس های عاشقانه جدید و خفن

عشق یک واژه زلال است ، تو باید باشی

قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان هم گفت

زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی

اس ام اس های عاشقانه جدید و خفن

شب شکست ، پیمان شکست ، عهدی شکست ، قلبی شکست

از شکست هر شکستی بر دلم آهی نشست

اس ام اس های عاشقانه جدید و خفن

لطفا منبع را ذکر نمایید : وبلاگ دیفاری