دیفاری

مطالب زیبا

دیفاری

مطالب زیبا

جک خفن

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

جک خفن ، جوک خنده دار ، اس ام اس خنده دار

جوک های جالب و خنده دار مخصوص فروردین 94 , جوک های فروردین 94

اس ام اس خنده دار

sms joke

تو کلاس به دختره گفتم میخوام بیام خواستگاریت

تا میخواستم بگم الکی مثلا غش کرد

بعد بهوش اومد داره برای خواستگاری خودشو اماده میکنه

.

.

.

این سازنده الکی مثلا کجاست بترکونمش

اس ام اس خنده دار

sms joke

تو داروخونه بودم یه دختره اومد درجه تب میخواست

فروشنده گفت دیجیتالیشو دارم که در صورت تب بالا زنگ میزنه

.

.

.

دختره برگشت گفت به گوشیم زنگ میزنه یا به تلفن خونمون !

هیچی دیگه دکتره با نفس مصنوعی هم برنگشت …

اس ام اس خنده دار

sms joke

یکی از دلایلی که تا حالا من ازدواج نکردم اینه که

.

.

.

دلم میسوزه واسه اون بچه ای که من قراره تربیتش کنم :|

اس ام اس خنده دار

sms joke

2+

.

.

.

برای این سن فقط مای بیبی داریم میخوای؟

اس ام اس خنده دار

sms joke

دیشب به مامانم میگم یه دختری هست خیلی منو دوست داره چیکار کنم…؟

میگه بیخیالش شو… میگم چرا ؟

میگه چون کسی ک تو رو دوست داره حتما یه ایرادی داره.. !

خداییش تا حالا تو زندگیم انقدر قانع نشده بودم … :|

اس ام اس خنده دار

sms joke

ﺁﺭﺯﻭﻳﻢ ﺩﺭﺳﺎﻝ 94 ﺍﻳﻨﻪ ﻛﻪ

.

.

.

ﺁﺭﺯﻭ ﻫﺎﻱ ﺳﺎﻝ 93 ﻡ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﺸﻪ ﻛﻪ ﺳﺎﻝ 92 ﺁﺭﺯﻭ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ :)

جوک های جالب و خنده دار مخصوص فروردین 94

sms joke

ﺑﺎ مخاطب خاصم ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ

ﻧﻤﻜﺪﻭﻧﺶ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﭽﻮﻧﺪﻧﻴﺎ ﺑﻮﺩ

ﻫﻲ ﺗﻜﻮﻧﺶ ﻣﻴﺪﺍﺩ، ﻧﻤﻚ ﻧﻤﻴﻮﻣﺪ

ﺧﻴﻠﻲ ﺁﺭﻭﻡ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﭙﻴﭽﻮﻧﺶ

ﺍﻭﻧﻢ ﺍﻭﻝ ﻳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺑﺮﺵ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻧﻤﻜﺪﻭﻧﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺗﻮ ﻛﻴﻔﺶ

ﻫﻴﭽﻲ ﺩﻳﮕﻪ، ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ تعطیل کرد پرنده فروشی زد

ﻣﻨﻢ ﻛﻪ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﺗﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﻛﻔﮕﻴﺮ ﭼﻤﻦ ﻣﻴﺨﻮﺭﻡ

اس ام اس خنده دار

sms joke

بابا ناموسن شبیه عکسای پروفایلتون باشید

.

.

.

بنزین لیتری هزار تومنه الکی مارو این ور اون ور نکشید

اس ام اس خنده دار

sms joke

یه تبلیغ خوندم داغونم کرد

.

.

.

روغن مار ، صد در صد گیاهی

اس ام اس خنده دار

sms joke

از عید و عید دیدنى یه جمله یادمه اونم اینه که

“صبر کن برسیم خونه من میدونم و تو”

اس ام اس خنده دار

sms joke

ﺍﯾﻦ ﮐﻪ شوهرتون ﭘﯿﮑﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﯾﺎ پورشه ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :

.

.

.

بلهههههه درست حدس زدین

مهم اینه که شوهر داشته باشین :)


جک خفن ، جوک خنده دار ، اس ام اس خنده دار

لطفا منبع را ذکر نمایید : وبلاگ دیفاری

  • محمد حسینی

جوک

جک